سوالات متداول خریداران برند جی پلاسGPlus:

جی پلاس (GPlus)

سوالات متداول خریداران برند جی پلاسGPlus:

باتوجه به بررسی تیم ارتباط با بازار فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک در هنگام معرفی محصولات جی پلاس به مصرف کنندگان، سوالات مختلفی در خصوص این برند تجاری از فروشندگان پرسیده می شود:

برند تجاری جی پلاس چیست؟

لوازم خانگی جی پلاس ساخت کجاست؟

کیفیت محصولات جی پلاس چطور است؟

آیا این برند را به مصرف کنندگان توصیه می نمایید؟

 

سوالات بالا از جمله مواردی است که خریداران محصولات لوازم خانگی در نقطه خرید خود ( چه به صورت اینترنتی و چه به صورت خرید مستقیم) به دنبال پاسخ شان میگردند. انتخاب کلیک پیشنهاد می نماید برای پاسخ دهی به این سوالات تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی برند سال 2020 جی پلاس (GPlus)

برند تجاری جی پلاس چیست؟

جی‌ پلاس نتیجه تجربیات شرکت صاحب نام گلدیران  در مسیر فعالیت های گسترده خود در 30 سال گذشته است.

در واقع گلدیران این‌‎بار یک برند ایرانی را به صورت انحصاری با بهترین قیمت تولید و به بازار عرضه کرده که به دنبال به دست آوردن دو هدف بزرگ “کیفیت محصولات و ارائه خدمات نوین به مشتریان” است.

 

لوازم خانگی جی پلاس ساخت کجاست؟

باتوجه به مشکلات موجود در بازار ایران، که به دلیل مسائل بوجود آمده در زمینه واردات در ارائه محصولات با قیمت مناسب به مصرف کنندگان دچار تزلزل شده است.  شرکت های مختلف در حال ایجاد راهکارهای مناسب برای مقابله با این مشکلات هستند.

در این میان شرکت گلدیران در حال توسعه برند جدید ایرانی « گلدیران پلاس » یا همان « جی پلاس » است، این برند طبق پیش بینی های انجام شده ، توانایی مواجه با مشکلات و شکست آن ها را به عنوان یک برند ایرانی معتبر را داراست.

کیفیت محصولات جی پلاس چطور است؟

«حسین تنهایی»، قائم مقام شرکت گلدیران در گفتگو با اصحاب رسانه این طور بیان می نماید:

«احساس من این است که اگر آدم صبر داشته باشد و کار اصولی انجام دهد، محدودیت‌ها باعث خیر و برکت می‌شود. پس از اینکه شرکت ال‌جی متوجه شد که نمی‌تواند به ما کالا بدهد، رضایت داد تا ما بتوانیم برای جلوگیری از تعطیلی کارخانه، به سراغ برندهای دیگر برویم. ما هم به این نتیجه رسیدیم که بهتر است به جای اینکه برویم برندهای مختلف را وارد و تولید کنیم، به سراغ برندی برویم که پایه داخلی داشته باشد. از طرفی هدف‌مان این است که با توجه به تجربه‌ و سوابقی که از تولید محصولات خارجی داریم، بتوانیم کیفیت خوبی را ارائه دهیم. حالا شروع کرده‌ایم و بعضی قطعات را از جاهای مختلف و همچنین داخل کشور تامین کرده‌ایم. برند «جی پلاس» که در اصل «گلدیران پلاس» است را نیز ثبت کرده‌ایم و این محصولات را در اسفند ماه و قبل از عید به بازار عرضه می‌کنیم.»

 

قائم مقام شرکت گلدیران در پاسخ به این مسئله که آیا در نهایت با محصولی ایرانی روبه‌رو هستیم یا چینی، بیان داشته است: « این محصول داخلی است. نکته اینجاست که هیچ‌کدام از کشورهای اروپایی یا آمریکایی که تلویزیون تولید می‌کنند، همه چیز را خودشان تولید نمی‌کنند و بعضی از قطعات را از چین یا کره دریافت می‌کنند. نمی‌شود گفت هیچ قطعه خارجی در جی پلاس به کار نمی‌رود، اما بنایی که داریم این است که به تدریج، نیاز ما به قطعه خارجی کمتر شود. با این حال در هر صورت خودتان هم می‌دانید که ماژول [پنل نمایشگر]، در کل دنیا توسط پنج یا شش شرکت تولید می‌شود. شرکت‌هایی مثل سامسونگ و ال‌جی. حتی امروز شرکت‌هایی مثل سونی یا پاناسونیک هم از ماژول همین چند شرکت فعال در این حوزه استفاده می‌کنند. پس منطقی نیست که ما این حجم از سرمایه‌گذاری را برای توسعه ماژول اصلی تلویزیون انجام دهیم و این ماژول از خارج وارد می‌شود. »

به طور خلاصه ممکن است لوازم خانگی جی پلاس در زمان شروع فعالیت برای کاربران خیلی حرفه ای از جذابیت کاملی برخوردار نبوده باشد، اما این روزها که با گذشت زمان و افزایش کیفیت محصولات جدید و توسعه سبد محصولات جی پلاس شاهد استقبال مصرف کنندگان در خصوص خرید این محصولات و دریافت اعلام رضایت ایشان از کاربری محصولات هستیم.

آیا این برند را به مصرف کنندگان توصیه می نمایید؟

شرکت گلدیران نزدیک به سه دهه در بازار لوازم خانگی ایران و خانه ی هموطنان حضور دارد. در این مدت این شرکت توانسته است خدمات مناسبی را در زمینه فروش و خدمات پس از فروش کلیه لوازم خانگی به مصرف کنندگان خود ارائه نماید و از اعتبار بالایی در میان کاربران برخوردار گردد.

با توجه به موارد بیان شده و اعتبار چندین ساله گلدیران در جهت حمایت از برند جی پلاس و پس از دریافت بازتاب مصرف کنندگان در خصوص کارایی محصولات خریداری شده، ما این برند را به تمامی خانواده های ایرانی توصیه می نماییم.

همچنین شما می توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک مراجعه نموده و این محصولات را با دیگر برندهای حاضر در بازار مقایسه نمایید.

 

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک:

انتخاب کلیک، به پشتوانه تیم قدرتمند خود در واحدهای مختلف فروش، بازاریابی، مدیریت محصول و مدیریت فنی سایت تبدیل به یکی از جامع ترین فروشگاه های اینترنتی معتبر در ایران شده است. تیم توسعه فروشگاه انتخاب کلیک در حال ارائه خدمات تخصصی مورد نیاز مصرف کنندگان در خصوص برند “جی پلاس” است.

فروشگاه آنلاین انتخاب کلیک پس از حضور چندین ساله خود در شعبه های مختلف، امروز مفتخر است تا امکان خرید اینترنتی کلیه محصولات مورد نیاز مصرف کنندگان از جمله مارک تجاری جی پلاس (Gplus) در زیر گروه محصولات خود از انواع یخچال و فریزر (یخچال ساید بای ساید، یخچال فریزر تک درب، یخچال فریزر دوقلو، یخچال بالا فریزر، یخچال فریزر پایین و … )، لوازم شستشو و نظافت (ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و … )، دستگاه های صوتی و تصویری ( تلویزیون، پخش کننده دی وی دی و … ) و تهویه مطبوع (کولر گازی اسپلیت، دستگاه تصفیه هوا و … ) را با مناسب ترین قیمت و گارانتی گلدیران (نماینده رسمی جی پلاس در ایران) برای هموطنان میسر نموده تا در هر جای کشور عزیزمان که هستند بتوانند کالای خود را به راحتی سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن در درب منزل خود به آسانی تحویل گیرند.

دیدگاه شما

2 دیدگاه

  1. فریده خزائی گفت:

    من ماشین ظرفشویی جی پلاس خریدم درسته خدمات پس از فروشش گلدیرانه اما کیفیتش نسبت ب الجی خیلی پایین تره
    بدنش سبک و ضعیفه و رنگش نقره ایش فرق داره نسبت به محصولات برندا دیگه اما در کل خوب ظرفا میشوره مشکلی تو این موضوع ندارم

  2. اجباری گفت:

    سلام فکرنکنم جی پلاس خوب باشه رنگش اصلا به نقره ایی نمیخوره سقف روظرفشویی برش کج خورده به نمایندگیش میگم چرااین مدل میگه چینی باشه همین

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.