آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1863PHILIPS Juicer HR1863

0رای کاربران

آبمیوه گیری فیلیپس Philips HR1863 Juicer
آبمیوه گیری فیلیپس Philips HR1863 Juicer
آبمیوه گیری فیلیپس Philips HR1863 Juicer
آبمیوه گیری فیلیپس Philips HR1863 Juicer
آبمیوه گیری فیلیپس Philips HR1863 Juicer

ناموجود

ناموجود

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. میتوانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید.

ناموجود
برند: فیلیپس

تومان4,240,000

ویژگی های محصول
  • دارای مخزن آبمیوه
  • رنگ مشکی و استیل
  • دارای سوئیچ ایمنی
  • دارای مخزن تفاله
  • + موارد بیشتر - بستن

تومان4,240,000

ناموجود



ویژگی های محصول
  • دارای مخزن آبمیوه
  • رنگ مشکی و استیل
  • دارای سوئیچ ایمنی
  • دارای مخزن تفاله
  • + موارد بیشتر - بستن
  • انتخاب کلیک
  • شکوفا الکتریک
  • انتخاب کلیک
نقد و بررسی اجمالی

آبمیوه‌ گیری فیلیپس مدل HR1863  با بدنه آلومینیومی دارای کیفیت بالا که با موتور قوی امکان آبگیری هر نوع میوه‌ای را داراست.

کار با این دستگاه بسیار آسان‌ است و می‌تواند به ‌آسانی قطعات بزرگ میوه را از خود عبور دهد.

دارای یک پارچ برای ذخیره آبمیوه گرفته شده.

نقد و بررسی تخصصی

نقد و بررسی

آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1863

آبمیوه گیری فیلیپس Philips HR1863 Juicer

دستگاه آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1863 از مدلهای پرطرفدار فیلیپس است که باکیفیت بالایی ساخته ‌شده است. این محصول با تکیه بر موتور قدرتمند امکان آبگیری هر نوع میوه‌ای را دارد. در طراحی مدل HR1863 ورودی میوه‌ها در بالای دستگاه در وسط قرارگرفته است و میوه مستقیما به سمت تیغه‌ها هدایت می‌شوند که با وجود تیغه‌های بران، آبگیری را راحت و با دقت انجام می‌دهد. این دستگاه دارای فیلتر ریز است که منجر به تولید آبمیوه ای صاف و گوارا می‌شود. این محصول همچنین دارای یک پارچ با طراحی خاصی نیز است که به خروجی دستگاه متصل می‌شود تا بتوان مقدار بیشتری آبمیوه تهیه کرد. تمامی محصولات در فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک با گارانتی رسمی انتخاب عرضه می گردد.

با توجه به امکاناتی که در زیر به آن‌ها اشاره می شود می‌توان آبمیوه‌گیری HR1863 فیلیپس را یکی از محصولات باکیفیت حال حاضر بازار نامید. اگرچه این محصول دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر تولید کنندگان است اما شایان ذکر است که کیفیت برند فیلیپس دلیل خوبی برای این اختلاف قیمت است. اگر در خرید آبمیوه‌گیری به کیفیت آن می‌اندیشید، قطعا این مدل از محصولات فیلیپس گزینه خوبی برای انتخاب است.

کیفیت طراحی و ساخت

آبمیوه‌ گیری فیلیپس مدل HR1863 به دلیل جنس آلومینیومی دارای کیفیت ساخت بالایی است. در طراحی و رنگ آمیزی این محصول از رنگ مشکی و استیل استفاده شده که ظاهری زیبا و شکیل به آن بخشیده و دارای ابعاد مناسب جهت کارایی بیشتر است. قسمت ورودی میوه‌ها در بخش بالایی دستگاه واقع شده است که با قطر زیادی که دارد، می‌تواند به ‌آسانی قطعات بزرگ میوه را از خود عبور دهد. این ویژگی، کار با دستگاه را آسان‌تر کرده و به آن سرعت بخشیده است. آلومینیوم به کار رفته در ساخت این محصول قدرت جذب بالایی ندارد و اثر انگشت بر روی آن باقی نمی‌ماند.

تیغه  دستگاه

تیغه‌ی آبمیوه‌ گیری HR1863  بسیار برنده و از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است که می‌تواند با قدرت عصاره‌ی میوه را بگیرد. با چرخش سریع این تیغه، تفاله‌ی میوه با نیروی گریز از مرکز از عصاره آن جدا می‌شود و به مخزن تفاله‌گیر 1.2 لیتری آبمیوه‌گیری منتقل می‌شود. تیغه‌ی این دستگاه ضد زنگ است و طعم خوب و خوشایند آب‌میوه را تغییر نمی‌دهد.

تنظیم سرعت

آب ‌میوه‌ گیری فیلیپس دارای موتور 700 وات است که می‌تواند به ‌آسانی عصاره‌ی هر نوع میوه ای را بگیرد. این دستگاه از امکان تنظیم سرعت بهره نبرده و فقط در یک سرعت ثابت می‌توان از آن استفاده کرد.

دهانه ورودی

آبمیوه‌گیری HR1863 با قطر دهانه‌ی 7.5 سانتی‌متری به‌راحتی می‌تواند یک میوه کامل مانند سیب را از خود عبور دهد و برای گرفتن آب‌میوه‌ها نیازی به خردکردن آن‌ها به قطعات کوچک‌تر نیست. این یکی از ویژگی‌های مهمی است که برای انتخاب دستگاه آبمیوه‌گیری باید به آن توجه کنید.

نمایش کامل نقد و بررسی
مشخصات کلی محصول
برند

جنس بدنه

رنگ

طول سیم

مشخصات فنی
توان

جنس تیغه آبمیوه گیری

مخزن آبمیوه گیری

گنجایش مخزن آبمیوه گیری

مخزن تفاله

مشخصات کلی
نوع آبمیوه گیری

کارکرد آبمیوه گیری

ضمانت و خدمات پس از فروش
ضمانت محصول

اقلام همراه
اقلام همراه

امتیاز و دیدگاه کاربران
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش