فعال شدن تسهیلات بانک ملی جهت خرید لوازم خانگی | 1402

فعال شدن تسهیلات بانک ملی جهت خرید لوازم خانگی | 1402

بانک ملی طی قراردادهای سازمانی تعدادی کارت خرید اعتباری صادر نموده و درحال حاضر مشتریان در حال مراجعه به فروشگاه ها برای خرید لوازم خانگی خود از طریق این کارت ها هستند. این تسهیلات طرح جدیدی از بانک ملی می باشد که در این مطلب از سایت انتخاب کلیک، فرایند استفاده از آن را به طور کامل مورد بررسی قرار خواهیم داد. این تسهیلات، ویژه خرید انواع لوازم خانگی می باشد و چنانچه به دنبال خرید لوازم منزل جهت تهیه جهیزیه هستید؛ استفاده از این تسهیلات بانک ملی می تواند راهی کارگشا باشد.

 

فرآیند استفاده از تسهیلات بانک ملی

برای این کار ابتدا به سایت loan.entekhabino.ir مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهید. بعد از تکمیل روند ثبت نام، بانک ملی را انتخاب، و مبلغ تراکنش را تعیین نمایید تا میزان لازم از اعتبار کارت در سامانه کسر و کیف پول مشتری در سایت انتخابی نو شارژ شود. این وام دارای کارمزد عملیاتی 14 درصدی می باشد به این معنی که اگر مصرف کننده در سایت تراکنش 50 میلیون تومانی انجام دهد در سایت مای کوانتوم می تواند 43 میلیون تومان پرداخت از درگاه انتخابی نو داشته باشد. به این ترتیب مبلغ 7 میلیون تومان به عنوان هزینه کارمزد عملیات پرداخت کسر می شود.

 

فرآیند استفاده از تسهیلات بانک ملی

 

مراحل استفاده از این تسهیلات

در این قسمت روند استفاده از این تسهیلات را به صورت خلاصه بیان کرده ایم. از این رو برای برخورداری از طرح می توانید مراحل زیر را دنبال کنید.
1. مراجعه به آدرس loan.entekhabino.ir
2. ورود با شماره موبایل و کد OTP
3. انتخاب کیف پول بانک ملی در منوی اصلی
4. انتخاب مبلغ مورد نظر
5. امضای توافق نامه
6. ورود به درگاه بانکی، ورود اطلاعات کارت بانک ملی، کسر مبلغ و شارژ کیف پول، کسر مبلغ فاکتور و مشتری از کیف پول بانک ملی انتخابی نو

 

نتیجه گیری

در این مطلب از انتخاب کلیک به طرح تسهیلات بانک ملی پرداختیم و مراحل استفاده از طرح را به طور کامل بیان کردیم. شما عزیزان می توانید خرید خود را با استفاده از طرح در سایت انتخاب کلیک انجام دهید. همچین در هنگام خرید خود به گارانتی و ضمانت نامه محصول توجه نمایید. گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، تمامی محصولات را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند. بدین منظور شما عزیزان می توانید خرید خود را به راحتی از طریق سایت انتخاب کلیک انجام دهید.

دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.