راهنمای خرید بهترین هدفون های ورزشی + 3 مورد از بهترین هدفون ها | بهار 1403

راهنمای خرید بهترین هدفون های ورزشی | تابستان 1402

خیلی از افراد به دنبال خرید هدفون هایی مناسب برای ورزش و باشگاه هستند. از این رو در این مطلب از سایت انتخاب کلیک میخواهیم به راهنمای خرید بهترین هدفون های ورزشی و باشگاهی و همچنین بررسی ویژگی های آنها بپردازیم. هدفون های ورزشی اختصاصا برای انجام ورزش ساخته شده اند و از ویژگی های برتر آن ها می توان به ضد تعریق بودن، عمر طولانی باتری و شارژ سریع آنها اشاره کرد. علاوه بر ویژگی‌های گفته شده این هدفون ها به نحوی طراحی شده اند که موجب ثابت ماندن هدفون در گوش با وجود حرکات بدن در حین ورزش، دویدن و سایر فعالیت های جسمی خواهند شد. با این قابلیت، از افتادن هدفون و هندزفری جلوگیری شده و از کار خسته کننده تنظیم کردن مداوم آن جلوگیری می کند. همچنین استفاده از این وسیله برای مکان های شلوغ بسیار کاربردی می باشند.

 

مهم ترین نکات در خرید هدفون و هندزفری ورزشی

 

مهم ترین نکات در خرید هدفون و هندزفری ورزشی

با توجه به اینکه هنگام خرید هدفون، انواع و تنوع بسیار زیادی در بازار موجود است؛ ممکن است انتخاب برای شما کمی دشوار شود. برای انتخاب و خرید بهترین هدفون ورزشی می بایست به چند نکته مهم توجه نمایید تا از تجربه خرید خوبی برخوردار شوید. از این رو در قسمت زیر به بررسی مهم ترین آن ها اشاره خواهیم داشت.

 

1- ساختار مقاوم و با دوام هدفون و مقاومت آن در برابر آب و تعریق

از مهم ترین ویژگی های خرید یک هدفون ورزشی خوب ساختار مقاوم و با دوام است. بهترین هدفون ورزشی می بایست مقاومت خوبی در برابر عرق و آب داشته باشد. برخی از هدفون‌ها دارای مقاومت معمولی می باشند و برخی دیگر دارای گواهینامه IP هستند. در صورتی که قصد خرید هدفون ورزشی را دارید و به دنبال هدفونی با دوام بالا هستید، محصولی را انتخاب نمایید که حداقل گواهینامه IPX4  (یا بالاتر) را داشته باشد.

 

2- توجه به طراحی هدفون و ثبات بالا حین قرار گیری در گوش

از دیگر ویژگی های هدفون می توان به طراحی هدفون و شیوه استفاده از آن در حین ورزش اشاره کرد. طراحی بهترین هدفون ورزشی به شکلی است که بدون نگرانی و با خیال آسوده از افتادن آن بتوانید هنگام ورزش کردن از آن استفاده نمایید. همچنین نیازی به تنظیم و تغییر پیاپی هدفون نداشته باشید. هدفون های ورزشی دارای 2 مدل دور گوش و روی گوش هستند که برخی از افراد خرید هدفون‌های دور گوش را به مدل‌های روی گوش آن ترجیح می‌دهند. زیرا از نظر محدود کردن و بستن صداهای محیطی بهتر عمل می‌کنند. اما از نظر برخی دیگر، ایرپادها به دلیل وزن سبک و قرارگیری بهتر در گوش، گزینه مناسب تری هستند.

در صورتی که قصد خرید هندزفری وهدفون‌های سیم دار را داشتید توجه نمایید که مدل مورد نظر شما از ریموت روی سیم (inline) برخوردار باشد. با این ویژگی می توانید پخش موزیک را به آسانی و بدون استفاده از گوشی همراه کنترل نمایید. با خرید ایربادهای کاملا بی‌سیم هم می‌توانید بدون اینکه نیازی به استفاده از ریموت داشته باشید موسیقی را تنها با فشردن دکمه‌های فیزیکی یا ضربه زدن روی خود گوشی کنترل کنید. همچنین در هنگام انتخاب هدفون به این نکته که مدل انتخابی شما با سیستم عامل گوشی هوشمندتان سازگار باشد توجه نمایید. زیرا برخی از هدفون ها مختص یکسری دستگاه‌های خاص طراحی می‌شوند.

 

ماندگاری شارژ در هدفون های ورزشی

 

3- ماندگاری مقدار شارژ هدفون های ورزشی

اگر قصد خرید هندزفری بلوتوث یا انواع دیگر هدفون های بلوتوثی را دارید می بایست به ماندگاری شارژ در این وسیله نیز توجه نمایید. برخی از افراد به دنبال ماندگاری شارژ بالایی هستند تا بتوانند برای مدت زمان طولانی تری از این وسیله استفاده نمایند؛ و بعضی دیگر به دنبال مدلی هستند که شارژ کافی را برای دویدن یا دوچرخه سواری طولانی مدت داشته باشد.

 

4- کیفیت و وضوح صدای مناسب

بسیاری از افراد دوست دارند هنگامی که ورزش می کنند، آهنگ مورد علاقه شان را بشنوند. این مورد صداهای محیطی را کاهش داده و انگیزه افراد را برای ورزش کردن بالا می برد. بنابراین نیاز است که هدفون یا هندزفری از کیفیت صدای خوبی برخوردار باشد.

 

5- لوازم جانبی همراه هدفون

هنگام خرید هدفون و ایرپاد وایرلس باید به لوازم جانبی همراه آن نیز توجه نمایید. محصول شما می بایست قاب شارژ، کابل شارژ و راهنمای کاربری اضافه داشته باشد. همچنین قیمت از جمله فاکتور های مهم در خرید هدفون می باشد. در صورتی که قصد خرید هدفون ورزشی را دارید می توانید از طریق سایت انتخاب کلیک با تخفیف خرید خود را با قیمت های مقرون بصرفه تری انجام دهید.

 

خرید 3 مدل از بهترین هدفون های ورزشی در فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک

 

خرید 3 مدل از بهترین هدفون های ورزشی

همانطور که اشاره داشتیم هدفون های ورزشی دارای انواع و مدل های مختلفی هستند. داشتن یک هدفون و هندزفری مناسب همواره می تواند در زمان ورزش بسیار به شما کمک نماید. از جمله با استفاده از این تجهیزات می توانید کلیه تماس های صوتی خود را براحتی انجام داده و کارهای خود را در هنگام ورزش هماهنگ نمایید. همچنین در این زمان انواع فایل های صوتی، انگیزشی و آهنگ های خود را نیز به آسانی گوش دهید؛ که همین امر موجب ایجاد انگیزه برای ورزش کردن و رسیدن به هدف افزایش وزن، کاهش وزن و همچنین تناسب اندام خواهد شد. هدفون ها در انواع و رنگ های متنوعی در بازار موجود هستند که شما می توانید تناسب رنگی زیبایی با لباس ورزشی خود ایجاد نمایید.

 

هدفون دوو مدل  DHP-HA MOVIZIC E9

  • باتری : 800 میلی آمپر
  • بلوتوث : ورژن 5
  • دارای : میکروفون
  • قابلیت : حذف نویز
  • زمان شارژ: 4 ساعت
  • دارای میکروفون داخلی جهت حذف نویز و مکالمه

هدفون دوو مدل DHP-HA MOVIZIC E9 از جمله بهترین هدفون های برند دوو می‌باشد که مجهز به میکروفون جهت برقراری تماس صوتی نیز است. این هدفون های قدرتمند از برند دوو با برخورداری از کیفیت ساخت بالا و پشتیبانی از رنج فرکانسی وسیع، تجربه ای لذت بخش از شنیدن موزیک را برای شما فراهم خواهد ساخت. با استفاده از سیستم حذف نویز این محصولات، سبب شده تا در زمان استفاده از آن، تجربه شفاف تری از شنیدن صدا را داشته باشید. تمامی این ویژگی ها در هدفون های دوو باعث می گردد تا این برند به یکی از پرطرفدارترین برندهای بازار ایران تبدیل شود.

 

 هدفون دوو مدل DHP-HA MOVIZIC E7

  • باتری : 750 میلی آمپر
  • بلوتوث : ورژن 5
  • دارای : میکروفون
  • قابلیت : حذف نویز
  • رنج فرکانس : 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز
  • زمان شارژ : 4 ساعت
  • دارای میکروفون داخلی جهت حذف نویز و مکالمه
  • 30الی 40 ساعت پخش در حالت بلوتوث با 4 ساعت شارژ

در صورتی که قصد خرید هدفون باکیفیت را دارید هدفون دوو مدل DHP-HA MOVIZIC E7یکی از بهترین هدفون های ورزشی می باشد که توانسته طرفداران بسیاری را جذب خود نماید. این مدل از هدفون های دوو دارای میکروفون است تا به راحتی بتوان در زمان های فعالیت و ورزش به تماس ها پاسخ داد. علاوه بر آن به دلیل کیفیت بالای طراحی و ساخت و همچنین کیفیت قابل توجه صدای خروجی توانسته در بین طرفداران بازی های رایانه ای نیز محبوبیت زیادی را کسب نماید. همچنین این هدفون از طراحی زیبا و کاربردی برخوردار می باشد و برای شارژ کامل نیاز به زمانی کمتر از 3.5 ساعت دارد.

 

 هدفون بی سیم بیتس مدل Beats PowerBeats Pro

  • قابلیت کنترل پخش از طریق خود محصول: دارد
  • عمر باتری: 9 ساعت
  • نقاط قوت: ثابت ماندن در گوش | صدای خوب و شفاف
  • نقاط ضعف: محدودیت در حذف نویز

هدفون بی سیم PowerBeats Pro که یکی از جدیدترین هدفون های شرکت بیتز می باشد. این مدل به راحتی در گوش قرار گرفته و از کیفیت صدای مناسبی برخوردار است. همچنین در حین ورزش بدون نگرانی از افتادن هدفون می توانید به شنیدن موزیک مشغول شوید. باتری این هدفون قابلیت شارژدهی تا 9 ساعت را دارا می باشد. هدفون بی سیم بیتس از استاندارد IPX4 نیز برخوردار می باشد. این به این معنی است که در برابر تعریق نیز مقاوم خواهد بود. در صورتی که از این هدفون در محیط‌ های کم سر و صدا استفاده کنید، بهترین تجربه ممکن را کسب خواهید کرد.

 

نتیجه گیری

در این مطلب به راهنمای خرید بهترین هدفون‌های ورزشی و ویژگی های آنها پرداختیم. انتخاب بهترین هدفون ورزشی، از اهمیت ویژه ای برای ورزشکاران برخوردار است. چرا که با استفاده از یک هدفون با کیفیت و راحت، تجربه ورزش لذت بخش‌تری خواهید داشت. از مهم ترین ویژگی ها ی گفته شده در این مطلب می توان به مقاومت در برابر آب و تعریق، ثابت ماندن در گوش، ثبات بالا حین قرار گیری در گوش، ماندگاری شارژ بالا، کیفیت صدای مناسب و لوازم جانبی همراه هدفون اشاره کرد. همچنین در صورتی که قصد خرید هدفون ورزشی را دارید می توانید خرید خود را از طریق سایت انتخاب کلیک انجام دهید. مجموعه انتخاب کلیک، کلیه محصولات خود را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می نماید.

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

  1. امیر محمد گفت:

    من برای باشگاه میخوام هدفون بخرم مطلب خیلی خوبی بود برام.مرسی

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.